schimba-datele-title

Oferte

Descrierea hotelului



Complexul BRAN- BRAD- BEGA a fost complet renovat in anul 2009 si incepand cu anul 2012 in cadrul Complexului Bran-Brad-Bega functioneaza Baza de tratament “BalneoSPA”. / BRAN-BRAD-BEGA Complex was completely renovated in 2009 and starting with 2012, within the Bran-Brad-Bega Complex, the “BalneoSPA” Treatment Base was added. Siguranta si sanatatea oaspetifor cat si a angajatilor nostri este o prioritate pentru noi. Va informam ca am luat toate masurile necesare pentru ca oaspetii nostri sa beneficieze de vacanta mult asteptata in siguranta. Urmam indeaproape indrumarile si reglementarile autoritatilor de preventie impotriva raspandirii SARS-COV-2. Enumeram cateva dintre masurile implementate: Pentru personal: ✓ Accesul angajatilor se face separat de accesul oaspetilor, ✓ Monitorizam zilnic temperatura si starea de sanatate a personalului. ✓ Angajatii folosesc permanent echipamentul de protectie stabilit obligatoriu. ✓ Angajatii sunt instruiti sa respecte pe deplin regulile de igiena personala si masurile de siguranta, sa respecte recomandarea de a ramane acasa si de a solicita asistenta medicaia daca au simptome specifice bolii. Pentru hotel: ✓ Am montat panouri protectoare din plexiglas in receptiile hotelurilor. ✓ Spatiile de acces in hotel au fost amenajate cu covorase dezinfectante si dispensere cu solutie dezinfectanta. ✓ Am amenajat in receptii benzi de delimitare si pastrare a distantei sociale. ✓ Purtarea mastilor de protectie in spatiile publice inchise este obligatorie, conform reglementarilor in vigoare, atat pentru personalul angajat cat si pentru turisti. ✓ Am afisat mesaje informative despre igiena personala, distantarea sociala si prevenirea infectarii cu virusul COVID 19. ✓ Se va efectua dezinfectarea suplimentara a cardurilor si cheilor de acces in camera, a telecomenzilor, a telefoanelor, dupa eliberarea camerelor de catre turisti. ✓ Vom mari frecventa de curatare si dezinfectare a spatiilor comune (hoiuri, lifturi, mesele si birourile din receptie, zonele de asteptare, manere usi si ferestre, balustrade scari, grupuri sanitare comune). Dezinfectia acestora se va efectua ori de cate ori este necesar. ✓ Se va intensifica curatarea si dezinfectia spatillor de cazare pentru turisti, utilizand solutii dezinfectante pe baza de alcool sau clor, avizate de Ministerul Sanatatii. ✓ Se va incuraja plata cu cardul contactless pentru a limita interactiunea fizica. ✓ Personalul hotelier va comunica oaspetilor in permanenta masurile de siguranta si distantare fizica, purtarea mastii, igienizarea mainilor, igiena respiratorie. Pentru restaurant: ✓ Vom aplica modalitatea de servire a mesei adaptata normelor comunicate de autoritati si vom respecta regiementarile in vigoare. Pentru piscine: ✓ Vom organiza pastrarea distantei dintre sezlongurile de la piscina. ✓ Vom efectua tratarea apei din piscine ca si pana acum, cu solutiile necesare asigurarii sigurantei. ✓ Vom intensifica dezinfectarea meselor, scaunelor si sezlongurilor de la piscine. ✓ Accesul la piscine va fi limitat in functie de locurile disponibile. Vom continua sa actua!izam periodic aceste informatii cu masurile pe care le vom adopta!

Harta