+40 726 280 880
Nota: Taxele de aeroport incluse in tarif sunt cele valabile la data lansarii programului, respectiv luna Iunie 2024. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica pretul excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.
GRUP MINIM :
Tarifele au fost calculate pentru un grup minim de 25 platitori. Pentru un grup de 20-24 persoane, pretul se majoreaza cu 40 EURO/ persoana. Pentru un numar mai mic de 19 participanti, pretul se recalculeaza sau circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana cu 30 zile inainte de data de plecare. Locurile confirmate suplimentar fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se supu:n unor reguli diferite de decomandare.
EXCURSIE OPTIONALA (se incaseaza din agentie, la inscriere):
Excursie in Belfast & Titanic Experience: 100 euro/persoana
Include: transport autocar local, bilet de intrare la Titanic Experience, insotitor de grup
Excursie in Kilkenny: 90 euro/persoana
Include: transport autocar local, bilet de intrare la Castelul Kilkenny, insotitor de grup
Nota: Excursiile optionale se organizeaza pentru un numar minim de 20 de persoane. In cazul neintrunirii grupului minim, excursia optionala va fi anulata sau tarifele vor fi recalculata in functie de numarul de participanti.
OFERTA SPECIALA
Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria Rompetrol – Strada Draganesti 2 |
Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.10.2024 pe programele Hello Premium Tours pentru minim 2 persoane.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP*
Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului. La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza transferul.
Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.
Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14 zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie de disponibilitate.
Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca, mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a pachetului de servicii.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**
Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainite de plecare, se efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2 persoane, max. 7 persoane/masina.
Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare (exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc de transport.
Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform informarii primite de la agentie.
La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max. 30-45 minute.
CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER
Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport
Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta
Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de transport.
Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea agentiei.
Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1 piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1 rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per bagaj sau de a debarca pasagerii.
Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport de orice raspundere.
CONDITII GENERALE de CALATORIE
DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions
- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii, este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro
-Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
CONDITII DE INSCRIERE:
Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea locurilor
- diferenta de pana la 50% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii
- diferenta de pana la 100% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii
- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii turistice », la care prezentul program este parte
- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti
OBSERVATII pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:
- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea
- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in momentul emiterii biletului).
- Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor.
- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa pasagerii directi, respectiv agentiile revanzatoare asupra eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute. Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana
- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in aeroport;
- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului; agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca urmare a intarzierii acestora
- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu cartea de imbarcare;
- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este rezervat insotitorului de grup si ghidului local.
NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI
- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.
- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca durata si divertisment.
- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.
- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.
- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.
IMPORTANT
- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala) pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii neprevazute!
- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum intarzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice, greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite; totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente
- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare.
- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri promotia fara un anunt prealabil
- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala.
- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente.
- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
PARTAJ GARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul.
PARTAJ NEGARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.
Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza achitarii suplimentului de camera single de catre ambele persoane.
27 Octombrie. BUCURESTI – DUBLIN
Intalnire cu reprezentantul agentiei la Aeroportul Henri Coanda Otopeni la ora 17:30 pentru imbarcare pe zborul companiei Hi Sky H4 0257 cu destinatia Dublin. Decolare la ora 20:00 si aterizare in Dublin la ora 21:50. Bine ati venit in Dublin – o calatorie in mistic si mister!
Aici veti gasi castele, manastiri, legende, vestigii, ruine, traditii celtice si veselia irlandezilor. Acest oras are un farmec aparte de Halloween. De la miile de felinare din dovleci sculptati pana la multitudinea de evenimente, metropola este scaldata in noaptea sarbatorii de parade, carnavale si obiceiuri stravechi. Multe dintre povestile ciudate de groaza din lume au fost scrise de scriitori gotici originari din Dublin: Charles Maturin, Lafcadio Hearn, Sheridan Le Fanu sau Bram Stoker. Transfer si cazare in zona centrala la hotel Ashling 4* sau similar.
28 Octombrie. DUBLIN
Mic dejun. Pornim intr-un tur al orasului Dublin, capitala Republicii Irlanda, situata pe coasta de est. Admiram cladirile sale istorice ce includ Castelul Dublin, care dateaza din secolul al XIII-lea, si impozanta Catedrala St Patrick, construita in 1191 si renumita pentru fatadele sale impresionante. Ne plimbam pe celebra Strada O’Connell, ajungem la Trinity College, unde aflam despre povestea celebrei Molly Malone despre care se spune ca bantuie pe strazile din Dublin pana in ziua de azi. Descoperim Podul Liffey, unde vom invata despre cele mai importante locuri din istoria Irlandei. Vizitam Distileria Jameson si ne delectam cu o degustare a celebrului whiskey. Fondata de John Jameson in 1780, astazi este un monument al whisky-ului irlandez. Aflam despre istoria acestei bauturi, de unde aparut si cum sa o bem ca un profesionist. Intoarcere la hotel si timp liber. Seara, va recomandam sa luati pulsul orasului si va veti bucura de atmosfera sa unica. Un punct de interes este cartierul Temple Bar, faimos pentru strazile sale animate si pub-urile traditionale irlandeze sau Festivalul Bram Stoker care celebreaza mostenirea unuia dintre cei mai iubiti si emblematici scriitori din Irlanda. Tematica se inspira din Stoker, din viata lui, din opera sa, din Dublinul timpului sau si celebreaza goticul si supranaturalul. Anul acesta va puteti astepta la mai multe delicii intunecate pe strazi, discoteci, ateliere, picturi pe fata si parade. Cazare hotel Ashling 4* sau similar.
29 Octombrie. DUBLIN – BELFAST
Mic dejun. Timp liber sau, optional, o excursie la Belfast, cel de-al doilea oras ca marime de pe Insula Irlandei, dupa Dublin. Un oras candva divizat, cu un trecut turbulent, capitala Irlandei de Nord, nu seamana cu nimic altceva. Acesta este punctul de intalnire a culturilor britanice si irlandeze. Descoperim intr-un tur de oras principalele atractii precum: Cladirile Operei si Primariei, Albert Memorial Clock Tower - un turn inclinat, replica irlandeza a Turnului din Pisa; Crown Bar - unul dintre cele mai vechi baruri, deschis din 1885 si prestigioasa Universitate Queens. Ne plimbam prin centrul aglomerat al orasului, care este plin de restaurante si pub-uri irlandeze renumite in intreaga lume. Vizitam faimosul Titanic Experience unde exploram privelistile, sunetele, mirosurile si povestile Titanicului in timp ce parcurgem o calatorie interactiva prin peste 100 de ani de istorie autentica, chiar in locul in care a fost proiectat, construit si lansat RMS Titanic in 1912. Intoarcere la hotel. Cazare hotel Ashling 4* sau similar.
30 Octombrie. DUBLIN - KILKENNY
Mic dejun. Timp liber sau, optional, o excursie la Kilkenny - cel mai bine conservat oras irlandez din perioada medievala care emana o atmosfera istorica si pitoreasca. Vizitam Castelul Kilkenny care sta in picioare de peste opt sute de ani, dominand orasul si sud-estul Irlandei. Piatra de temelie a castelului a fost pusa de anglo-normanzi, mai exact de William Marshal, al patrulea conte de Pembroke, in timpul primului deceniu al secolului al XIII-lea. Facem un tur al centrului istoric. Orasul a fost fondat in secolul al VI-lea, iar arhitectura sa medievala a fost bine pastrata de-a lungul timpului. Strazile inguste si pietruite ofera un aer plin de mister, iar centrului orasului este plin de cladiri istorice fascinante si case transformate in pub-uri tematice, restaurante traditionale si magazine ce ofera o varietate larga de produse artizanale unice. Admiram principalele obiective precum: Catedrala, The Black Abbey - biserica dominicana din secolul al XIII-lea ce se remarca prin frumoasele vitralii si statui; St. Mary's Church construita in stil neoclasic cu o fatada impresionanta din piatra; Casa si Gradina Rothe, Muzeul Medieval si multe altele. Intoarcere la hotel. Cazare hotel Ashling 4* sau similar.
31 Octombrie. DUBLIN - Spooky Halloween!
Mic dejun. Va recomandam sa vizitati Castelul Dublin, construit pe locul unei asazari vikinge si devenit o atractie turistica cheie. Sarbatorim Halloween-ul chiar acolo unde s-a nascut legenda si traditia dovlecilor sculptati. Acest obicei isi are originea intr-un mit irlandez despre Stingy Jack, care l-a pacalit pe diavol. Atunci cand acesta a murit, Dumnezeu nu i-a permis sa intre in rai, iar diavolul nu l-a lasat sa intre in iad, asa ca Jack a fost condamnat sa cutreiere pamantul pentru vesnicie. In Irlanda, oamenii au inceput sa sculpteze fete demonice din napi pentru a speria sufletul ratacitor al lui Jack. Cand imigrantii irlandezi s-au mutat in SUA, au inceput sa sculpteze felinare din dovleci, deoarece acestia erau originari din acea regiune. De asemenea, celebra universitate din Dublin a fost bantuita de fostul lector, Edward Ford, ucis in anul 1734, sau insula Lambay, de pe coasta Dublinului, bantuita de spiritele marinarilor care s-au inecat atunci cand corabia RMS Tayleur s-a scufundat in calatoria Liverpool – Australia. In zilele noastre Dublinul retraieste legenda prin parade pline de culoare si energia, festivaluri stradale, tururile bantuite si povesti de groaza spuse la focurile de tabara. Cazare hotel Ashling 4* sau similar.
01 Noiembrie. DUBLIN - BUCURESTI
Mic dejun. Eliberarea camerelor si timp liber la dispozitie. Puteti vizita monumente emblematice, galerii de arta si muzee pline de istorie si cultura. Dupa pauza de masa, puteti vizita Fabrica de bere Guinness, cea mai mare din Europa, inaugurata in 1904. Aflati povestea acesteia cu un inceput atat de optimism incat fondatorul sau, Arthur Guinness, a semnat un contract de inchiriere pe 9.000 de ani la fabrica de bere St. James’s Gate din Dublin. La finalul turului, veti avea ocazia de a degusta aceasta bere simbol a Irlandei in barul Gravity, cu o priveliste splendida asupra orasului. Acest tur va fi o experienta completa, combinand istoria, cultura si savoarea Dublinului. Transfer la aeroport pentru imbarcare pe zborul H4 0258 cu compania Hi Sky cu destinatia Bucuresti. Decolare la ora 21:20, sosire in Bucuresti la ora 02:50 (a doua zi).