schimba-datele-title

Oferte

Descrierea hotelului



RO Modernizat in intregime in 2013, Complexul Dorna ofera confort la standarde internationale, corespunzator categoriei de 3 stele. Masuri antiCOVID REGULI GENERAL VALABILE PENTRU CLIENTII STRUCTURILOR DE CAZARE • Sa respecte intocmai regulile precizate ca obligatorii in proprietatea hoteliera unde a ales sa se cazeze si au obligatia sa respecte permanent, intocmai si pe deplin regulile de igiena personala si masurile de protectie, indiferent de momentul din zi, oriunde in incinta structurii de cazare. • Sa accepte si sa respecte traseele de circulatie in incinta unitatii de cazare si intervalele orare de furnizare a unor servicii. • Sa nu foloseasca in nici un caz servicii de cazare atunci cand evident au simptomele cunoscute. • Pentru protectia sa, a angajatilor si a celorlati clienti, pe durata sejurului, recomandam sa evite frecventarea altor spatii aglomerate, in alte locatii sau sa aiba contacte cu persoane necunoscute, dupa care sa revina in structura de cazare. • Sa ia nota si sa accepte regulile precizate inca de la CONFIRMAREA REZERVARII, privind o serie de proceduri impuse tuturor clientilor in incinta hotelului in ceea ce priveste atat interactiunea cu angajatii cat si cu ceilalti clienti, dar si deplasarile si activitatile personale in spatiile publice. • Sa accepte ca inca de la sosirea in hotel ca trebuie sa se supuna regulilor instituite privind accesul exclusiv prin usa de intrare desemnata, prin spatiul de verificare a temperaturii si de completare a fisei de anuntare a sosirii si a celei de sanitate si trasabilitate. • Orice suspiciune rationala pe care o pot avea angajatii care asigura controlul la acces este de indata precizata clientului si transmisa managementului, care va discuta cu clientul modul in care se va actiona. • Sa accepte ca in incinta complexului sa poarte masca in toate spatiile publice si sa foloseasca dezinfectantul pentru mâini. • Sa accepte ca anumite servicii dedicate tuturor clientilor ar putea fi asigurate numai in serii, la intervale orare diferite, pentru a putea astfel asigura distantarea sociala necesara in toate spatiile publice. • Sa accepte ca noile proceduri de lucru impun reducerea semnificativa a interactiunii cu angajatii, aceasta nefiind o lipsa de interes. • Se va solicita tuturor clientilor sa-si restranga deplasarile in incinta structurii de cazare numai pentru accesul la serviciile necesare. • Sa respecte distanța de siguranță in raport cu anagajatii si ceilalti clienti (minimum 1,5 metri). • Sa se retina in a fi excesiv de voluntar, vocal sau in a initia sau sustine dispute sau conflicte. • Sa se spele regulat pe ambele mâini cu apă și săpun, o toaleta publica fiind disponibilă în holul hotelului. • Este de evitat atingerea recepției și a altor suprafete in zonele comune ale hotelului. • Se impune respectarea marcajelor speciale pentru a evita incalcarea distantarii sociale fata de alți clienți. • La eliberarea camerei, in fata receptiei, se lasa un spatiu special prevazut si marcat. • Clientul care se simte rau în timpul șederii trebuie sa contacteze de indata recepția, din camera, urmand sa stabileasca cu managementul procedura de urmat. Orice modificare sau cerinta noua care va fi emisa de catre autoritati in perioada urmatoare, va trebui adaugata acestui regulament si respectata intocmai de catre client.

Harta