+40 726 280 880
29 Noiembrie. BUCURESTI – LISABONA
Intalnire cu insotitorul de grup la aeroportul Henri Coanda (Otopeni) la ora 11:55 pentru imbarcare pe zborul Companiei KLM cu destinatia Lisabona, via Amsterdam. Decolare la ora 13:55 cu zborul KL1374 si aterizare la Amsterdam la ora locala 15:55. Decolare spre Lisabona cu zborul KL1697 la 21:10. Sosire in Lisabona la ora 23:10. Transfer si cazare hotel Olissippo Marquês de Sá 4* sau similar.
30 Noiembrie. LISABONA – FATIMA – PORTO
Mic dejun. Vom face un tur cu un ghid local in capitala Portugaliei, Lisabona, cunoscuta si ca “Orasul celor 7 coline”. Vom vizita faimosul cartier Belem, locul de unde exploratorii secolului 16 au descoperit rutele maritime spre Africa de Est, Brazilia si India. In continuare, vom admira extravaganta manastire Jeronimos, a carei constructie a fost sponsorizata cu bogatiile aduse de exploratori in secolul 16. Manastirea Jeronimos este un exemplu graitor de arhitectura Manuelina (sau stil gotic portughez), iar constructia acesteia a durat nici mai mult nici mai putin de 100 de ani. Vom vedea Turnul Belem, a carui arhitectura a fost influentata de stilul maur, iar apoi vom continua spre Fatima. Unul dintre cele mai importante locuri de pelerinaj Catolic, Fatima, si-a castigat faima dupa secolul al XIX-lea. In fiecare an pe 13 mai, in calendarul catolic sunt mentionate Aparitiile Fecioarei de la Fatima din anul 1917, cand trei copii pastori au primit o serie de viziuni. Ultima aparitie, a fost urmarita de zeci de aproximativ 70 000 de credinciosi veniti din toate colturile lumii ar fi fost martorii aceluiasi eveniment divin. Continuam spre Porto, oras renumit pentru vinul cu acelasi nume, dar si pentru desertul portughez inconfundabil, pasteis de nata. Cina si cazare hotel Black Tulip 4* sau similar.
01 Decembrie. PORTO
Mic dejun. Vom face un tur cu un ghid local in Porto, oras cunoscut sub numele de “Invicta” (Orasul Invincibil). Denumirea provine din secolul 19 cand, in timpul Razboiului Civil Portughez, orasul a rezistat eroic asediilor si nu a putut fi cucerit. Ne vom lasa cuceriti de farmecul orasului Porto, admirand casutele colorate din cartierul Ribeira, Catedrala din Porto si cele 7 poduri ce traverseaza raul Douro. Vom continua cu un tur al Cramelor Calem, unde vom afla toate detaliile producerii vinului de Porto, produs prin adaugarea de “brandy” la vinul (de obicei) rosu. Acesta creste continutul de alcool (la cca. 20%) dar, de asemenea, pastreaza mai multe zaharuri naturale din struguri prin oprirea procesului de fermentare. Vom vizita muzeul cramelor si ne vom bucura de o degustare de neuitat. In continuare, vom avea ocazia sa vizitam Piata de Craciun din Porto, numita “Mercado da Alegria” (Piata Bucuriei). Vom avea ocazia ca achizitionam obiecte traditionale, artizanale, decoratiuni de Craciun, suveniruri tematice si sa gustam preparate din gastronomia locala. Cazare hotel Black Tulip 4* sau similar.
02 Decembrie. PORTO – AVEIRO – COIMBRA
Mic dejun. Vom porni spre Aveiro, oras care a prosperat inca din Epoca Medievala prin producerea de sare, pescuit si comert maritim. In prezent, Aveiro se remarca prin arhitectura Art Nouveau, iar barcutele colorate, numite Moliceiro, sunt emblematice pentru oras. Incepem o plimbare pe canale cu barcile traditionale iar ulterior, ne vom plimba in vechiul cartier Beira Mar. Continuam spre Coimbra, capitala medievala a Portugaliei intre anii 1139 si 1255 si important oras universitar. Vom admira Universitatea din Coimbra, cea mai veche din Portugalia si una dintre cele mai vechi din Europa, Vechea si Noua Catedrala si panorama a orasului. Timp liber. Pentru a simti atmosfera sarbatorilor, puteti face o plimbare in Piata de Craciun din Coimbra, unde puteti cumpara produse locale precum branzeturi, gemuri sau suveniruri unice. Cazare hotel Coimbra Aeminium 4* sau similar.
03 Decembrie. COIMBRA – TOMAR – LISABONA
Mic dejun. Plecam spre oraselul Tomar, recunoscut ca fost centru al Ordinului Cavalerilor Templieri, ordinul militar si religios mentionat de scriitorul Dan Brown in cartea sa, Codul lui Da Vinci. Vom admira bijuteria orasului Tomar, Manastirea Ordinului lui Hristos, construita in secolul 12. Un alt punct de interes este Castelul Cavalerilor Templieri, fostul sediu al ordinului cu acelasi nume. Continuam spre Lisabona, a doua cea mai veche capitala europeana, dupa Atena, si unul din cele mai carismatice si vibrante orase din Europa. Lisabona imbina in mod unic istoria bogata, mostenirea culturala, si traditiile cu modernismul, viata de noapte si gandirea progresista. Cazare la hotel si timp liber. Va recomandam sa va explorati cartierul romantic, Alfama, unde aveti ocazia sa va plimbati cu tramvaiul 28 – tramvaiul galben, devenit una dintre emblemele Lisabonei. Cazare hotel Olissippo Marquês de Sá 4* sau similar.
04 Decembrie. LISABONA – BATALHA – NAZARE – OBIDOS
Mic dejun. Timp liber in Lisabona sau optional, excursie la Manastirea Batalha, Nazare si satul medieval Obidos. In cadrul turului, vom vizita Manastirea Batalha, monument gotic aflat in patrimoniul mondial UNESCO. Plecam spre superba statiune de la Oceanul Atlantic, Nazare, o destinatie populara pentru surferi. De asemenea, va recomandam sa savurati faimoasul preparat traditional cu cod, bacalhau, sardine sau fructe de mare, acompaniate de un vin rosu usor. La final, exploram satul Obidos, care cucereste pe oricine iubeste atmosfera medievala, stradutele inguste pavate, magazinele locale de artizanat si putem degusta ginjinha, lichiorul de cirese amare – una dintre bauturile traditionale portugheze. Cazare hotel Olissippo Marquês de Sá 4* sau similar.
05 Decembrie. LISABONA – SINTRA – CABO DA ROCA – CASCAIS
Mic dejun. Timp liber in Lisabona sau optional, excursie in Sintra, Cabo da Roca si Cascais. Sintra este fosta resedinta de vara a familiei regale portugheze si Patrimoniu UNESCO din anul 1995. Aici vom vizita Palatul Pena, finalizat in anul 1854, fiind un exemplu indraznet al Epocii Romantice. Intr-o zi senina, palatul poate fi zarit din Lisabona. Continam spre Cabo Da Roca, despre care poetul portughez Luis de Camoes a scris: “Aici...unde pamantul se termina si incepe marea”. Acesta este un paradis salbatic care marcheaza punctul cel mai vestic al Europei continentale, fapt confirmat de certificatele pe care vizitatorii le pot cumpara ca suvenir. Aflate la 150 m deasupra marii, stancile abrupte au fost considerate marginea lumii pana la finele secolului al XIV-lea. Aici s-a construit un far care i-a calauzit timp de mai multe veacuri pe navigatorii portughezi. Se continua spre Cascais, un fost sat pescaresc care a devenit, treptat, o statiune turistica de lux de pe Riviera Portugheza. Seara, putem vizita cea mai renumita Piata de Craciun din Lisabona, Wonderland, din Parcul Eduardo VII. Este un loc feeric, unde puteti face o plimbare romantica cu roata panoramica, puteti patina pe gheata sau puteti achizitiona produse lucrate manual, suveniruri si obiecte artizanale. Cazare hotel Olissippo Marquês de Sá 4* sau similar.
06 Decembrie. LISABONA – BUCURESTI
Mic dejun. Eliberarea camerelor si timp liber la dispozitie. Transfer la aeroportul din Lisabona pentru imbarcare pe zborul KLM KL1696 cu destinatia Amsterdam. Decolare la ora 15:25 si aterizare in Amsterdam la ora 19:35. La ora 20:45 imbarcare pe zborul KL16379 cu destinatia Bucuresti. Aterizare la Bucuresti la ora 00:30 (a doua zi). ATENTIE! Orarul de zbor este informativ si poate suporta modificari impuse de compania aeriana.
OFERTA SPECIALA
Transferuri GRATUITE din urmatoarele orase:
Orasul |
Locul de imbarcare |
SIBIU |
Agentia Hello Holidays – Calea Dumbravii 19C |
FAGARAS |
Casa de Cultura |
BRASOV |
Benzinaria Mol - Calea Bucureşti |
SINAIA |
Gara |
CAMPINA |
Benzinaria OMV – Nicolae Balcescu 60 |
PLOIESTI |
Gara Ploiesti SUD |
TARGOVISTE |
Hotel Valahia |
RM. VÂLCEA |
Sala Sporturilor |
PITESTI |
Mc Donald’s – Bd. Republicii |
CRAIOVA |
Benzinaria Petrom Gara |
BACAU |
Parcare Hotel Moldova |
FOCSANI |
Catedrala Sfanta Parascheva |
RM. SARAT |
Magazin Profi (Mihail Kogalniceanu |
BUZAU |
Mc Donald’s – Bulevardul Unirii |
GALATI |
Casa de cultura |
BRAILA |
Mc Donald’s – Calea Calarasilor |
TULCEA |
Parcare Complex Pelican |
CONSTANTA |
Gara CFR |
MEDGIDIA |
Restaurant Balada |
SLATINA |
Benzinaria OMV |
Oferta este valabila pentru inscrieri in intervalul 01.09.2023 – 31.12.2023 pe programele Hello Premium Tours.
PARTAJ GARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul.
PARTAJ NEGARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi informati in scris cu maxim 3 zile inainte de plecare.
Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza achitarii suplimentului de camera single de catre ambele persoane.
GRUP MINIM :
Tarifele au fost calculate pentru un grup minim de 25 platitori. Pentru un grup de 20-24 persoane, pretul se majoreaza cu 40 EURO/ persoana. Pentru un numar mai mic de 19 participanti, pretul se recalculeaza sau circuitul se anuleaza. De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula acest program daca nu se vor inscrie minim 15 participanti pana cu 30 zile inainte de data de plecare. Locurile confirmate suplimentar fata de grupul rezervat pot fi la un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se supu:n unor reguli diferite de decomandare.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI DE GRUP*
Transferul se poate efectua cu autoturism, microbuz, minibus, autocar sau prin operatori de linie;
Preluare turistilor se va efectua de la domiciliu (conform orasului selectat in rezervare), orele de imbarcare urmand a fi transmise turisilor odata cu informarea de plecare a circuitului. La returul din circuit, pot exista timpi de asteptare intre debarcare si preluarea de catre partenerul care efectueaza transferul.
Ora de imbarcare si numarul de telefon ale soferului si/sau de dispecerat se vor comunica cu 3 zile (prin exceptie 24 de ore) inaintea datei plecarii. Calatorul va tine legatura cu transportatorul pentru a se informa privind situatia concreta din ziua plecarii. Pentru transferul de retur, detaliile sunt oferite de ghidul insotitor, inainte de intoarcerea din circuit.
Solicitarile de transfer se fac cu min. 14 zile inainte de data plecarii. Pentru transferurile achizitionate cu mai putin de 14 zile sau solicitate la fata locului - direct de la reprezentantii Hello Holidays (ghizi, insotitori, soferi etc.) - se achita un supliment de 5 euro/pers/sens iar confirmarea se va face in functie de disponibilitate.
Toate rezervarile trebuie insotite in mod obligatoriu de adresa de preluare si numarul de telefon al pasagerilor, disponibil la momentul plecarii, cu roaming activat obligatoriu. In cazul in care rezervarea este efectuata de catre o agentie partenera, aceasta are obligatia de a transmite adresa de preluare si numarul de telefon al turistilor inscrisi, catre Hello Holidays.
Numarul de contact al turistilor este foarte important pentru ca, mai ales in cazul transferurilor - cand pot aparea diferite modificari, intarzieri s.a., acestia vor fi contactati de catre sofer/dispecerat. Agentia Hello Holidays nu este raspunzatoare de imposibilitatea contactarii pasagerilor din cauza netransmiterii informatiilor obligatorii solicitate sau transmiterea incorecta a acestora si nu va restitui contravaloarea transferului sau a pachetului de servicii.
CONDITII SPECIFICE - TRANSFERURI PREMIUM**
Transferurile Premium se confirma la cerere, in limita disponibilitatii, cu pana la 7 zile inainite de plecare, se efectueaza cu microbuz/autoturism si se organizeaza pentru min. 2 persoane, max. 7 persoane/masina.
Preluarea si debarcarea se fac de la si la adresa indicata de catre turisti, fara a exista timpi suplimentari de asteptare (exceptie fac cazurile de forta majora) si implica un singur mijloc de transport.
Debarcarea la punctul de plecare a grupului din Bucuresti se face cu max. 30-45 minute inainte de ora de intalnire stabilita conform informarii primite de la agentie.
La retur timpul de preluare din punctul de debarcare este de max. 30-45 minute.
CONDITII GENERALE TRANSPORT RUTIER
Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Ne rezervam dreptul de a debarca pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca prezentele conditii, fara rambursarea costurilor de transport
Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta
Turistii se obliga sa achite catre societatea de transport contravaloarea oricaror distrugeri aduse mijloacelor de transport.
Transportul animalelor se supune unui regim special. Turistii apartinatori au obligatia de a solicita aprobarea agentiei.
Bagaje admise pentru fiecare pasager ocupant de loc: la cala 1 piesa de bagaj de max. 23 kg/pasager; in autocar se accepta max. 1 rucsac (geanta mica de mana - piesele mai mari vor fi depozitate la cala). In cazul nerespectarii regulilor, personalul de la bord are dreptul de a incasa o taxa suplimentara in valoare de 30 € per bagaj sau de a debarca pasagerii.
Cazul fortuit si forta majora exonereaza societatea de transport de orice raspundere.
TRANSFERURI CONTRA COST DIN TARA
Orasul |
Pret/pers./Sens* |
Pret/ pers./sens |
GALATI |
35 € |
160 € |
BRAILA |
35 € |
140 € |
BUZAU |
30 € |
80 € |
CRAIOVA |
40 € |
150 € |
SLATINA |
35 € |
120 € |
PITESTI |
30 € |
90 € |
BRASOV |
35 € |
120 € |
SINAIA |
30 € |
100 € |
CAMPINA |
30 € |
80 € |
PLOIESTI |
25 € |
70 € |
CONSTANTA |
40 € |
140 € |
MEDGIDIA |
40 € |
130 € |
CONDITII GENERALE de CALATORIE
DOCUMENTE DE CALATORIE: (in functie de programul ales) CARTE DE IDENTITATE sau PASAPORT (nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta si sunt valabile minim 6 luni de la data terminarii calatoriei). Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions
- Pentru ca unui minor sa i se permita calatoria in afara tarii, este necesar sa fie insotit de cel putin un adult care sa aiba asupra sa acordul scris al ambilor parinti ai minorului, legalizat la notariat, si cazier judiciar, pe care sa-l prezinte in punctul de frontiera. Daca adultul care insoteste minorul este unul din parinti, acesta va avea nevoie doar de acordul scris al celuilalt parinte al minorului, legalizat la notariat. Informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro
-Persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite). Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
CONDITII DE INSCRIERE:
Inscrierile incep din momentul lansarii programului, cu plata unui avans min. de 30% din tarif si se incheie la epuizarea locurilor
- diferenta de pana la 50% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 60 de zile inainte de data plecarii
- diferenta de pana la 100% din valoarea totala a pachetului de servicii se achita cu 30 de zile inainte de data plecarii
- turistul va incheia cu agentia « Contractul de prestari servicii turistice », la care prezentul program este parte
- in momentul semnarii « Contractului de prestari servicii turistice », turistul isi asuma plata diferentei stipulata in program in cazul neintrunirii grupului minim de turisti
OBSERVATII pentru MIJLOACE DE TRANSPORT:
- Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea
- In functie de modificarile impuse de compania aeriana, agentia poate percepe un supliment pentru biletul de avion (se confirma in momentul emiterii biletului).
- Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor.
- Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile (regulat sau charter) din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa pasagerii directi, respectiv agentiile revanzatoare asupra eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute. Agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana
- Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Recomandam efectuarea check-in-ului on-line inainte de prezentarea in aeroport;
- Prezentarea la aeroport se va face cu doua ore inaintea zborului; agentia nu raspunde in cazul refuzului imbarcarii turistilor ca urmare a intarzierii acestora
- Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal, pe baza cuponului de bagaj primit odata cu cartea de imbarcare;
- Asezarea in microbuz/ autocar, de la destinatie se face de catre conducatorul de grup pe baza listei cu ordinea inscrierii la circuit, incepand cu randul doi de scaune. Pentru siguranta pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este rezervat insotitorului de grup si ghidului local.
NOTA: Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
OBSERVATII pentru CAZARE & PROGRAMUL EXCURSIEI
- Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
- Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.
- Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar poate fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
- Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. Uneori hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
- Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
- Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori (Paste, Craciun, Revelion) sunt diferite fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca durata si divertisment.
- In situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului.
- Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate. De asemenea, va oferi asistenta in situatii de urgenta, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informatii referitoare la excursiile optionale si la itinerar cu observatia ca nu are calificarea si atestarea legala de ghid de turism.
- Conform legilor internationale, doar ghizii locali au dreptul sa ofere explicatii in interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, insotitorul de grup vor oferi explicatii turistilor doar in afara obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajati contra cost doar cu acordul turistilor interesati de ghidajul acestora.
IMPORTANT
- Recomandam incheierea asigurarii Travel (storno + medicala) pentru a va proteja atat inainte de plecare, in cazul anularii calatoriei, cat si dupa plecare in cazul unei situatii neprevazute!
- In derularea excursiei pot aparea situatii de forta majora precum intarzieri in traficul aerian, blocarea aeroporturilor din ratiuni de securitate, schimbari de aeroporturi din ratiuni politice, greve, conditii meteo nefavorabile etc.; in aceste cazuri agentia se obliga sa depuna eforturi pentru depasirea situatiilor ivite; totodata, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente
- Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere. Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare.
- Agentia poate aloca un numar de locuri cu reducere in cazul anunturilor promotiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioada limitata de valabilitate; daca acestea se epuizeaza inainte de expirarea perioadei anuntate, agentia va opri promotia fara un anunt prealabil
- Bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala.
- Agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sa a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente.
- Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.