schimba-datele-title

Oferte

Descrierea hotelului



PARTAJ GARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj garantat” nu vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul.

PARTAJ NEGARANTAT: turistii care rezerva tipul de camera “partaj negarantat” vor fi nevoiti sa achite suplimentul de camera single in cazul in care agentia nu reuseste sa completeze partajul. Turistii vor fi informati in scris cu maxim 2 zile inainte de plecare, urmand ca suplimentul de camera single sa fie achitat obligatoriu inaintea plecarii. Nu se accepta mutare in camera cu “partaj garantat”, dupa ce a fost achitat avansul, conform scadentelor.

Pentru inscrierile cu pana la 3 zile inainte de plecare, optiunea de partaj va fi reconfirmata cu reprezentantii agentiei.

Eventuale neintelegeri intre solicitantii de partaj, nu sunt imputabile agentiei. Decizia de a renunta la partaj si a opta pentru camera single, se face in baza achitarii suplimentului de camera single de catre ambele persoane.

SC ECO AVENTURA SRL | CUI RO41471099 | J40/10115/2019 | Licenta turism nr: 2322/06.10.2021| Polita asigurare seria I nr. 54747/ 17.10.2022 - 18.10.2023 - 17.10.2023 | Brevet turism nr: 00029079/ 30.03.2021 - Habără Cornel-Remus | M.D.R.T - 0800.86.82.82 | A.N.P.C. - www.anpc.gov.ro

Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.

Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.

Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.