schimba-datele-title

Oferte

Descrierea hotelului



Facilitati hotel

Hotelul ofera clientilor sai receptie 24h, schimb valutar, birou de turism, camera de bagaje, bancomat, concierge, sala de conferinte, parcare, magazin de suveniruri, spalatorie, calcatorie, curatatorie, servicii de transfer, centru SPA (masaj, sauna, hammam, tratamente faciale si corporale - contra cost; sala de fitness, jacuzzi), restaurant bufet, restaurante a la carte, lobby bar, club bar, bar la plaja, 2 baruri la piscina, piscine exterioare (incalzite iarna) cu sectiune pentru copii, sezlonguri si umbrele gratuite la plaja si la piscina, Aqua Park - la hotelul vecin SUNRISE Garden Beach Resort -Select, plaja privata, cu nisip fin.

Activitati: aerobic in apa, volei pe plaja, tir, discoteca, scufundari, program de animatie, mini golf, biliard, soccer, tenis de masa, tenis.

Pentru copii: club pentru copii, mini disco, scaune inalte in restaurant, loc de joaca, camera de jocuri, piscina pentru copii, tobogane cu apa, cinema. Restaurantele oferă și meniuri speciale pentru copii.

SC ECO AVENTURA SRL | CUI RO41471099 | J40/10115/2019 | Licenta turism nr: 2322/06.10.2021| Polita asigurare seria I nr. 54747/ 17.10.2022 - 18.10.2023 - 17.10.2023 | Brevet turism nr: 00029079/ 30.03.2021 - Habără Cornel-Remus | M.D.R.T - 0800.86.82.82 | A.N.P.C. - www.anpc.gov.ro

Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.

Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.

Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.